عنوان لینک قره قوروت نخورید

آموزش علوم تجربی
همه چیز در باره علوم تجربی
قره قوروت را از آب ماست یا همان دوغ می گیرند که پس از جوشیدن و تغلیظ بصورت جامد در می آید.

مزه ترش قره قوروت بخاطر درصد بسیار بالای اسید لاکتیک آن می باشد. میزان اسید لاکتیک قره قوروت بقدری زیاد است که میتوان گفت خود اسید لاکتیک است !!!! . اسید لاکتیک یک ماده دفعی برای بدن محسوب میشود زیرا خون را شدیداً اسیدی کرده و تعادل ph خون را به هم میزند.

لطفابرای دیدن ادامه به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:مواد غذایی, توسط مهدی

بیشتر ما گوجه‌فرنگی را دوست داریم، زیرا سالادها و هم غذاهایمان را خوشمزه‌تر می‌كند. بعضی از افراد به دلیل قدرت محافظت از قلب، دوستدار گوجه‌فرنگی هستند. اما بررسی‌های جدید روی این هدیه سلامت كه كمتر شناخته شده، نشان می‌دهد باید بیشتر از آن در سفره‌‌هایمان استفاده كنیم. در واقع مطالعات جدید نشان داده، گوجه‌فرنگی خواص زیادی دارد. ما در مورد خواصی مانند محافظت در برابر شكنندگی استخوان‌ها، محافظت از سرطان‌ها و حتی داشتن سپر تدافعی در مقابل اشعه ماورای بنفش صحبت می‌كنیم، پس مهم نیست چطور آنها را ورقه‌ورقه می‌كنید بلكه به یاد داشته باشید كه مقدار بیشتری از آن را در ساندویچ‌ها، سالادها و نیز پیتزای خود استفاده كنید.

 

 

بقيه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:گوجه فرنگی, توسط عاطفه جوانبخت

شاید فکر‌کنید که شیوه زندگی سالمی دارید اما درعین حال ممکن است این 5 اشتباه را که منجر به سرطان می‌شود انجام دهید. دکتر اوز تازه‌ترین راه‌ها برای چگونگی فاصله گرفتن از این بیماری کشنده را برای ما فاش می‌کند. پژوهش‌های اخیر، روش‌های تازه‌ای برای حفاظت از بدن انسان در برابر سرطان یافته‌اند. در اینجا دکتر اوز به 5 تغییر غلط که منجر به سرطان می‌شود اشاره می‌کند که می‌توانید از آنها دوری کرده و در سلامت کامل باشید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:سرطان, توسط عاطفه جوانبخت

به توانایی افراد در شناخت و کنترل احساسات شخصی خود و دیگران و هم‌چنین استفاده از این توانایی برای تصمیم‌گیری بهتر، تفکر خلاقانه، انگیزه بخشیدن به خود و دیگران، لذت بردن از سلامتی و روابط بهتر و زندگی شادتر، «هوش هیجانی» می‌گویند. تحقیقات نشان می‌دهد که هوش هیجانی، بهترین پیش‌گوی دست‌آوردهای آینده کودک است. هم‌چنین بسیاری از مردم بر این باورند که هوش هیجانی، بیش‌تر از ضریب هوشی و مهارت‌های فنی، به موفقیت کودکان کمک می‌کند.

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:هوش هیجانی کودکان, توسط عاطفه جوانبخت

اسلایدر

دانلود فیلم